VEEL GESTELDE VRAGEN

U logt in, in uw Beautyplaats-account onder het kopje ’’inloggen’’. U kunt dan via het kopje ‘’mijn account’’ uw gegevens inzien.

In uw Beautyplaats-account onder het kopje ‘’mijn bestellingen’’.

Nee, helaas kunt u gekochte items niet meer annuleren.

Als u een behandeling of arrangement heeft gekocht, dient u contact op te nemen met de verkoper. Samen kijkt u naar een datum en reserveert u. Bij uw bezoek toont u de voucher. De verkoper scant de QR-Code en controleert de rechtmatigheid. Bij een geldige code kunt u gebruik maken van uw behandeling of arrangement.

Als u een product heeft besteld, kunt u met de voucher langs de verkoper om het product aan te schaffen. U laat uw QR-Code scannen. De verkoper controleert de rechtmatigheid. Bij een geldige code kunt u het gewenste product afnemen. Bij sommige verkopers kunt via de website van de verkoper de code invoeren en zo uw gewenste product online bestellen. Let wel op dat hier ook verzendkosten bij kunnen komen..

Ja, dat kan. Bij elk gekochte item staat vermeld hoelang deze korting van toepassing is voor u. Als u binnen deze termijn geen gebruik maakt van uw gekocht item, zal deze verlopen. U kunt dan geen gebruik meer maken de gekochte item.

Beautyplaats is verantwoordelijk dat jij je voucher met kortingscode/QR-Code ontvangt. Jij zorgt daarna dat je in contact komt met de verkoper. Nadat je de gekochte item verzilverd hebt is de verkoper verantwoordelijk voor het leveren en/of verzorgen van een behandeling en/of arrangement.

Neemt u contact op met onze klantenservice via info@Beautyplaats.nl of belt u met 085-06 05 300.

Neemt u contact op met onze klantenservice via info@Beautyplaats.nl of belt u met 085-06 05 300.